søndag 6. desember 2015

Supre barnehagevotter

(Repost fra gammel blogg)




Fant oppskrift på disse bhg vottene! Oppskriften jeg har brukt finner dere her.
De så jo helt supre ut, og hørt mange prate om de. Ja, så da måtte jeg jo prøve å lage de da!
Har jo aldri strikka votter før, men en gang må jo være den første!

Jeg har brukt Drops Merino Extra Fine på vottene mine, og rundpinne 3 og 2,5.
Jeg bruker noe man kaller for magic loop, for jeg takler ikke strikke med settpinner!
Jeg ble veldig overrasket over hvor enkle og raske de var å strikke!
Også satt de som et skudd på henda til lille barnehagetulla vår.
Det som er så supert med disse er den vrangborden midt på som gjør at de sitter godt inntil håndleddet på de små, og så er de lange!

Strikk ett par du også da vel :)

-Tina Iren

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar