mandag 15. februar 2016

Hiv o' Hoi hatt

Jeg har en liten pirat prinsesse her i huset.
Så da fant jeg en oppskrift på en pirat lue hos Garnstudio, DROPS Extra 0-1073.
Syns den var litt rar i fasongen, så jeg har heklet på en del flere omganger på bremmen!
Den er heklet i Drops Eskimo. Personlig likte jeg ikke denne garntypen spesielt godt.
Lille pirat syns den var veldig varm, så blir nok å lage en i bomullsgarn istedenfor etterhvert.
Da tror jeg at jeg skal lage min egen versjon.




Pirat hatt - Hiv o' Hoi


Også har jeg brukt denne oppskriften på hodeskallen. Syns den var finere enn den i originaloppskriften.
Så fikk lille pirat velge farge på kanten selv, og da ville ho selfølgelig ha rosa.

Close up bilde

Men alt i alt så ble lille pirat veldig fornøy og syns den var veldig fin, og det er tross alt det viktigste!

- Tina Iren

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar